ERP SİSTEMİ İLE

Bulut çözümleri uygulayarak işletmelerin süreçlerini optimize etmelerine ve düzenlemelerine yardımcı olan bir ERP danışmanlık firmasıyız. İhtiyaçlarınıza uygun en iyi ERP çözümünü belirlemenize yardımcı oluyoruz. Son derece yetenekli uzmanlardan oluşan ekibimiz, şirketlerin katma değer sağlamayan faaliyetler yerine en iyi yaptıkları işe odaklanabilmeleri için olağanüstü iş iyileştirmeleri sunmaya özen gösterir.

Kuruluşunuzun nasıl bir performans gösterdiğini merak ediyor musunuz?

2A danışmanları, organizasyonunuz için iyileştirme alanlarını istediğiniz şekilde planlayarak ilerler. Kurduğumuz ticari sistemimiz, her türlü sektördeki şirketlerin temel işlevlerini ve süreçlerini tek bir sistemde yönetmesine ve entegre etmesine yardımcı olur. Muhasebe, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), insan kaynakları (İK) ve tedarik zinciri yönetimi gibi özellikler ile iş akışlarını basitleştirir, verimsizlikleri azaltır ve üretkenliği kolaylaştırır. İşletmeniz için doğru çözümü seçmenize yardımcı olmak için bizimle iletişim kurarsanız pişman olmayacağınızı garanti ediyoruz.

    ERP sistemleri işletmelerin operasyonlarını optimize etmeleri ve maliyetlerini düşürmeleri için olmazsa olmazdır.

Kuruluş içindeki finans departmanları ile diğer departmanlar arasındaki işbirliğini teşvik etmek için uygulayabileceğimiz bazı stratejiler şunlardır:

    Periyodik İletişim Kanalları: Tüm departmanlar arasında zaman zaman toplantılar oluştururuz. Buna mali incelemeler ve departmanlar arası güncellemeler dahildir.

    Oryantasyon: Finans dışı sektördeki çalışanların basit finans kavramlarını anlamalarına yardımcı olmak ve finansal tartışmalara katkıda bulunmalarını sağlamak için atölyeler düzenleriz.

    Bölümler Arası Projeler: Finans departmanı ile diğer departmanlar arasında işbirliği ve ekip çalışması gerektiren görevler verir; her iki departmanın rollerinin daha iyi anlaşılmasını kolaylaştırırız.

Etkili iletişim yoluyla işbirliğini teşvik ederek kuruluşlar farklı sektörler arasında bağ oluşturabilir ve finansal performanslarını optimize edebiliriz.

Durum Analizi Yapmanın Adımları Çalışmayı tamamladığımızda kuruluşunuzun içinde bulunduğu koşullar hakkında kapsamlı bir anlayışa sahip olabileceksiniz

Neden DİA E-Power Kullanmalısınız?

Tüm sistemlerinizi internetinizin olduğu her yerden ve tüm cihazlardan özgürce yönetin.

Donanım, güncelleme ve yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.

Otomasyonlarınızı daima güncel mevzuata uygun olarak yönetin.

İşletmenizde baskı, kargo, dosya, arşiv gibi masraflardan kurtulun.

Kağıt kullanımını azaltarak, doğa dostu bir işletme olun.

DİA’nın 20 yıllık bulut teknolojisi tecrübesi ile, işletmenizin verilerini güvenle saklayın.